در این مطلب میخواهیم اطلاعاتی درمورد بسته بندی های مقرون به صرفه محصولات نکاتی را به شما ارائه کنیم. برای کسب و کارهای نوپا کوچکترین صرفه جویی ها هم از اهمیت زیادی برخورداره و باید مدیریت خوبی برروی هزینه ها داشت چراکه همین مدیریت های خوب و اهمیت به جزئیات هست که یک کسب و کار را از ورشکستگی به سمت پیشرفت و توسعه میبرد.
هرچند که در مطالب گذشته مطالب زیادی درمورد بسته بندی های مختلف نوشتیم به عنوان مثال چندروز گذشته مطلبی درمورد بسته بندی لوکس و گران قیمت هاردباکس ها نوشتیم و توضیح دادیم که چه تاثیر خوبی برروی افزایش فروش و برندسازی دارد اما همیشه این موضوع صادق نیست و برای یک شرکت نوپا میتواند آسیب رسان هم باشد.
ابتدا باید برسی کنید که کسب و کار شما در چه شرایطی وجود دارد ، شیوه فروش و بازارهای هدفتان کجاست و سپس به سراغ انتخاب نوع بسته بندی مناسب خود بروید. به عنوان مثال اگر شما یک فروشگاه اینترنتی هستید صرفا محصولات را از طریق پست به دست مشتری میرسانید استفاده از جعبه های پستی بهترین گزینه میباشد ولی اگر محصولات شما در مغازه های خرده فروشی هم جایی دارند و میخواهید بسته بندی محصولاتتان کمی هم از جذابیت بصری برخوردار باشند بهترین گزینه استفاده از بسته بندی های مقوایی محکم و مقاوم میباشد.
یادتان باشد ، کیفیت را قربانی قیمت نکنید!
و در آخر باید گفت که اگر تازه کسب و کاری را شروع کردید و یا قصد ندارید هزینه زیادی صرف بسته بندی هایتان کنید این را همیشه در نظر داشته باشید که هیچوقت اعتبار و برند خودرا برای کمی هزینه کمتر به خطر نیندازید و کیفیت را قربانی قیمت نکنید.
دیدگاهتان را بنویسید