ArabicEnglishPersian
Slide 01-min
Slide 02-min
Slide 03-min
previous arrow
next arrow

چگونه یک بسنه بندی لاکچری برای زعفران داشته باشیم؟

بسته بندی یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار در فروش و ارائه محصول است.
یکی از مهم ترین محصولات صادراتی کشور ایران،زعفران است که هشت و پنج درصد از تولید زعفران جهان را شامل میشود.

زعفران. بسته بندی زعفران

 

 

جعبه های پک هلپ مشتری را عاشق محصول شما می کند!!!

طراحان ماهر تیم ما حداکثر تلاش خود را میکنند تا نمایشگر جذابی(بسته بندی) از زعفران را برای شما ارائه خواهند داد تا مشتری با افتخار از برند شما استفاده کنند و با آن‌ارتباط برقرار کنند.

تیم ما (pack help) برای تهیه جعبه های زعفران از مواد خاصی استفاده میکند که غذا را برای مدت طولانی تازه نگه می دارد.

بسته بندی لاکچری زعفران

 

جعبه بسته بندی

اکثر محصولات صادراتی دارای یک بسته بندی تزئینی (ویژه)و یک بسته بندی بزرگ مادر هستند که میتوانید با سلیقه خود پک بسته بندی زعفران را تغییر دهید و شخصی سازی کنید.

به دست آوردن این جعبه ها در گذشته نزدیک هرگز آسان نبوده است.اما امروزه با کمک ماشین الات صنعتی به روز و اروپایی به مهمترین بخش صنایع غذایی تبدیل شده است.

 

 

 

چرا زعفران به بسته بندی نیاز دارد؟

بسته بندی باید به گونه ای باشد که از همه نظر(فیزیکیبیولوژیشیمیایی) زعفران را محافظت کند.

فیزیکی=حفاظت در برابرضربه و تغییرات دماو….
شیمیایی=رطوبت،نور و اکسیژن و…..
بیولوژی=حفاظت در برابر حشرات جوندگان و…

از انجا که زعفران کالای گران قیمتی است باید هنگام انتخاب بسته بندی سرمایه گذاری روی کیفیت و جذابیت آن یه امر طبیعی است.

 

حتما به خاطر داشته باشید بر روی بسته بندی زعفران موارد زیر قید شود:

  • ۱_نام کامل محصول همراه با برند
  • ۲_نام و نشانی تولید کننده زعفران
  • ۳_وزن خالص محصول
  • ۴_تاریخ تولید و انقضا
  • ۵_شماره پروانه ساخت
  • ۶_سری ساخت محصول
  • ۷_کشور صادر کننده زعفران
  • ۸_شرایط و نحوه نگهداری محصول

تولید و ساخت جعبه زعفران

 

کارتن مادر زعفران

بعضی از محصولات جعبه مادر دارند (که چند ظرف زعفران در یک جعبه بزرگ تر قرار میگیرند).
این کار باعث حمل و نقل آسان بسته بندی ها و جلو گیری از اسیب به محصول میشود.
که برای محصولات صادراتی یک گزینه ی عالی است.

طراحی ظرف زعفران برای افزایش فروش

در طراحی یک بسته بندی باید تمامی جنبه هارا در نظر بگیریم خصوصا جنبه ی روانی و روانشناسی(مارکتینگ) که مهم ترین عناصر میباشند.

 

توجه به فرهنگ مشتری زعفران

هرچه اطلاعات بیشتری درباره سلیقه و فرهنگ کشور مصرف کننده داشته باشید محصول شما همراه با بسته بندی خلاقانه مورد استقبال بیشتری قرار میگرد و فروش خوبی خواهید کرد.

 

تاثیر رنگ بسته بندی در افزایش فروش زعفران

در اکثر بسته بندی های زعفران که شرکت های تبلیغاتی حرفه ای از آن استفاده میکنند سه رنگ قرمز_مشکی _زرد است.

استفاده از رنگ مناسب تاثیر بسیار زیادی در جذابیت محصول دارد.

برای مثال استفاده از رنگ قرمز و زرد تداعی رنگ اصلی زعفران است .
هر طراحی که انجام میشود یک شخصیت را خلق می کند که میتونیم در تبلیغات محصولِ خود از آن استفاده کنیم.
در نتیجه رنگ جعبه شما تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری دارد که در نگاه اول جذب محصول شود و زعفران شما را از میان انبوه زعفران های دیگر انتخاب کند.

اهمیت شکل ظاهری در افزایش فروش

بر اساس رفتارشناسی و جامعه شناسی اصول جعبه صادراتی زعفران در تمامی دنیا یکسان میباشد اما در بعضی اوقات میتوانیم تغییرات جزئی ایجاد کنیم .

زبان مورد استفاده بر روی بسته بندی

بهتر است از زبان بین المللی (انگلیسی)روی جعبه های صادراتی زعفران استفاده شود اما نباید از زبان کشور صادر کننده بر روی بسته بندی غافل شوید.
اگر محصول شما در بازارهای محلی و غیرچند ملیتی به فروش میرسد بهتر از فقط از زبان آن منطقه بر روی بسته بندی چاپ شود.
برای ذکر مثال اگر محصول شما در هند به فروش میرسد بهتر است فقط از زبان هندی استفاده شود.

 

در این مقاله سعی کردیم تجربیات تیم پک هلپ را در رابطه با بسته بندی زعفران صادراتی در اختیارشما قرار دهیم .

2 پاسخ به “چگونه یک بسنه بندی لاکچری برای زعفران داشته باشیم؟”

  1. زهرا گفت:

    شما بسته بندی برای زعفران انجام میدید؟قیمت به چه صورته؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − یک =